مقاله حل یک مدل بهبودیافته در تخصیص لکوموتیو در مقیاس بزرگ با استفاده از روش دانتزیگ ـ ولف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله حل یک مدل بهبودیافته در تخصیص لکوموتیو در مقیاس بزرگ با استفاده از روش دانتزیگ ـ ولف دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله حل یک مدل بهبودیافته در تخصیص لکوموتیو در مقیاس بزرگ با استفاده از روش دانتزیگ ـ ولف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حل یک مدل بهبودیافته در تخصیص لکوموتیو در مقیاس بزرگ با استفاده از روش دانتزیگ ـ ولف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله حل یک مدل بهبودیافته در تخصیص لکوموتیو در مقیاس بزرگ با استفاده از روش دانتزیگ ـ ولف :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
هدف از این مقاله، ارائه یک مدل بهبود یافته در مساله تخصیص لکوموتیو و حل آن با استفاده از روش دانتزیگ ـ ولف میباشد. این مدل شامل تخصیص لکوموتیوها در شبکه حمل و نقل ریلی است به گونهای که با توجه به وزن متفاوت قطارها و سیر آنها در مسیرهایی با شیب و فرازهای مختلف، جدول زمانبندی حرکت قطارهای با کمترین هزینه تحت پوشش قرار گیرد. با عنایت به اینکه مساله در حالت واقعی در ابعاد بزرگ مطرح میشود برای حل آن از روش تجزیه دانتزیگ ـ ولف استفاده شده است و مسالهای واقعی با استفاده از نرمافزار CPLEX 11.1 حل گردیده است. به استناد نتایج تولید شده، مشاهده گردیده که جوابهای حاصل از مدل و روش پیشنهادی جوابهای بهینه مطلق بوده و در مدت زمان کوتاهی به دست آمدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.