مقاله مدیریت دانش درمراکز تلفنی رفع اشکال مطالعه موردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت دانش درمراکز تلفنی رفع اشکال مطالعه موردی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت دانش درمراکز تلفنی رفع اشکال مطالعه موردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش درمراکز تلفنی رفع اشکال مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت دانش درمراکز تلفنی رفع اشکال مطالعه موردی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
این مقاله به لزوم و ویژگی های خاص مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تمرکز بر مراکز تلفنی خدمت رسانی (Call centers) می پردازد. علاوه براین، کاربردهای خاص مدیریت دانش و ابزارهای پشتیبانی ان را در این مراکز مورد توجه قرار می دهد و یک مدل بلوغ برای نمایش و سنجش این کاربردها ارائه می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.