مقاله بررسی سازوکارهای تقویت و توسعه کارکرد خدمات برون رسانی دانشگاهی درعرصه کارآفرینی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی سازوکارهای تقویت و توسعه کارکرد خدمات برون رسانی دانشگاهی درعرصه کارآفرینی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی سازوکارهای تقویت و توسعه کارکرد خدمات برون رسانی دانشگاهی درعرصه کارآفرینی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سازوکارهای تقویت و توسعه کارکرد خدمات برون رسانی دانشگاهی درعرصه کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی سازوکارهای تقویت و توسعه کارکرد خدمات برون رسانی دانشگاهی درعرصه کارآفرینی :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
همانگونه که می دانیم دانشگاهها دارای سه کارکرد آموزش، پژوهش و خدم ات برون رسانی دانشگاهی می باشند . ازبین سه کارکرد مربوطه، کارکردی که می تواند باعث تعامل بیشتر و سیستمی بین دانشگاه و جامعه، صنعت، کشاورزی و بخش اجرایی گردد، کارکرد برون رسانی دانشگاهی می باشد . این کارکرد از طریق ایجاد ارتباط اعضای هیات علمی و نیز دانشجوی ان با جامعه، می تواند در ارایه، انتقال و اشاعه خدمات فنی به دو بخش کارگزاران اجرایی و نیز مصرف کنندگان نهایی، اقدام به تقویت توانمندی دانشگاه و کاربردی و واقعگرایانه تر نمودن فعالیتهای علمی این نهادها گردد . این مقاله با هدف و تحلیل سازوکارهایی در راستای تقو یت کارکرد خدمات برون رسانی دانشگاهی، در سه حیطه آموزش،پژوهش و مشاوره به دو گروه هدف کارآفرینان و سازمانهای دست اندرکار کارآفرینی نگاشته شده است . در زمینه مشارکت دانشگاه در عرصه کارآفرینی، می توان به سازوکارهایی چون ایجاد مراکز خدمات مشاوره ای، خدمات آموزش الکترونیک، راه اندازی، تقویت و توسعه بخشهایی چون انکوباتورها، پارکهای فناوری و برگزاری دوره های آموزشی در عرصه های تخصصی و حرفه ای، مشارکت دانشگاهیان (اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی) در عرصه پژوهشهای کاربردی و سازگاری در نقشهای مشاور، مجری و ی ل ناظر، مشارکت دانشگاهیان در عرصه اشاعه و نشر علوم از طریق برنامه های رادیویی و تلویزیونی محلی و ملی و نیز رسانه های چاپی با هدف تامین بخشی از نیازهای اجتماعی، بالاخص کارآفرینی اشاره نمود . دانشگاهها از طریق مکانیزمهای یادشده نیز می توانند در عرصه ترویج کارآفرینی ایفای نقش کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.