مقاله بررسی مقایسه ای مدل های مفهومی طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای مدل های مفهومی طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای مدل های مفهومی طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای مدل های مفهومی طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای مدل های مفهومی طراحی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) علیرغم توجه زیادی که در طی سال های اخیر به خود جلب نموده اند و اهمیتی که در ساختارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات دارند از نظر طراحی و پیاده سازی وضعیتی نا بسامان، دلبخواه و غیر سیستماتیک دارند و به همین دلیل بکارگیری موثر این فناوری با مشکلات زیادی مواجه است. ما در این مقاله ادبیات موضوعی در زمینه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را مرور کرده و مدل جدید را برای طراحی مفهوم سیستم CRM ارائه می کنیم. مدل ما اگر چه از خصوصیات مشترک مدل های مطرح استفاده می کند ولی مراحل طراحی یک سیستم را بصورت سیستماتیک نشان خواهد داد. این مدل تقطه شروع خوبی را برای سازمان های پیشرویی که بدنبال طراحی و پیاده سازی سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری هستند ارائه می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.