مقاله تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجارت الکترونیک راهبردی نوین در بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

در دنیای پر شتاب کنونی، گروه ۱۶ تا ۴۰ سال به دلیل داشتن روابط اجتماعی و مشغله کاری فراوان، کمترین توجه پیوسته را به رسانه های عمومی داشته و فرصت جستجوی کافی برای تهیه کالاهای مورد نظر خود را ندارند. همچنین این افرادوفاداری کمی به برندهای تجاری داشته به شعارهای تبلیغاتی اطمینان کافی ندارند. مجموع این دلایل، کاهش کارایی بازاریابی سنتی راموجب شده است. از آنجایی که تمام فعالیتهای زنجیره تامیندر راستای تحویل محصول به دست مصرف کننده نهایی است، از دست دادن یک بازار هدف، صدمات مالی جبران ناپذیری را به کل زنجیره واردمی سازد. از این رونگرش جدید به فناوری اطلاعات وتجارت الکترونیک راهکارهای نوینی برای حفظ بازارهای موجود و تصاحب بازارهای جدید به شمار می ایند. در این مقاله ابتدا رابطه ما بین مدیریت ارتباط بامشتری و بازاریابی با زنجیره تامین بیان میشود و در ادامه مفاهیم اساسی تجارت الکترونیک مطرح می گردد . در مرحله بعد ابزارها و قابلیت های آن مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. در بخش انتهایی،طبقه بندی جامعی از کارکردهای فناوری اطلاعات به عنوان ابزارای استراتژیک در عرصه بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.