مقاله راه حل CRM ، یک استراتژی نوین بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راه حل CRM ، یک استراتژی نوین بازاریابی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راه حل CRM ، یک استراتژی نوین بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راه حل CRM ، یک استراتژی نوین بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راه حل CRM ، یک استراتژی نوین بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

همانطور که پیشرفت و توسعه هیجان انگیز اینترنت ، دنیا را به اندازه دهکد های کوچک کرده ، بر بازار تجارت جهانی نیز تاثیر شگرفی داشته است . فلسفه بازاریابی در دنیای کسب وکار براساس این ف ن آوری جدید تحول چشمگیری داشته است . در این فلسفه نوین، رویکرد سنتی محصو ل گرایی به مشتر یمداری تغییر کرده است . استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM 3برای حمایت از چنین رویکردی پا به حریم سازمان ها گذاشته است. سیست مهای نر مافزاری بسیاری برای پشتیبانیابزاری از این استراتژی به سازما ن ها ارائه م یشوند ولی مدیرانی در استفاده از این نر مافزارها موفق خواهند بود که مفاهیم استراتژیک آن را درک کرده باشند و دیدگاه فلسفی آن را در گستره سازمانی به عنوان یک فرهنگ کسب وکار اشاعه داده باشند. لذا باتوجه به ا همیت موضوع سعی شده است تا اصول راهنمای مناسبی به مدیران ارائه گردد . در این مقاله ابتدا ادبیاتمختصری ازCRM ارائه می شود و سپس رویکردی برای برنامه ریزی استراتژیک آن بیان می شود و در آخر یک مدل برایتوسعه این راه حل معرفی میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.