نقش صنعت مد در برندینگ کردن مقصد و رونق بخشی پیاده راه ها و مراکز شهری خلاق نمونه موردی : خیابان وسی اوتسا در بوداپست مجارستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش صنعت مد در برندینگ کردن مقصد و رونق بخشی پیاده راه ها و مراکز شهری خلاق نمونه موردی : خیابان وسی اوتسا در بوداپست مجارستان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش صنعت مد در برندینگ کردن مقصد و رونق بخشی پیاده راه ها و مراکز شهری خلاق نمونه موردی : خیابان وسی اوتسا در بوداپست مجارستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش صنعت مد در برندینگ کردن مقصد و رونق بخشی پیاده راه ها و مراکز شهری خلاق نمونه موردی : خیابان وسی اوتسا در بوداپست مجارستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش صنعت مد در برندینگ کردن مقصد و رونق بخشی پیاده راه ها و مراکز شهری خلاق نمونه موردی : خیابان وسی اوتسا در بوداپست مجارستان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مراکز شهری همواره مکانهایی در خور توجه به لحاظ توسعه گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی میباشند. در این میان توسعه صنعت گردشگری و برندسازی مقصد، به منظور رونق و سرزندگی حیات شهری، بازآفرینی و جذب مخاطب اهمیت ویژه ای مییابد. زیرا این صنعت و برندسازی مقاصد، میتواند در بطن خود عامل اعتلای فاکتورهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گردد و آن ها را ارتقا بخشد. صنعت گردشگری و برندیگ کردن مقاصد گردشگری، هر روز طرفداران بیشتری پیدا میکند و به قدری در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشورها اهمیت دارد که اقتصاددانان از آن به عنوان صادرات نامریی یاد میکنند. این صنعت با اعمال سیاست های گوناگون و به طرق مختلف می تواند تقویت و گسترش یابد که صنعت مد و برندسازی بر حسب موازین فرهنگی جامعه، میتواند یک موتور محرک قوی و خلاق در جذب توریست و مخاطب، تلقی میگردد. هدف این مقاله بررسی نقش مد و برندینگ در گردشگری، و معرفی پیاده راه وتسی اوتسا و چگونگی کیفیات آن است که توانسته با بهرهگیری ازاین صنعت و برند نمودن مقصد به واسطه ی مد، به عنوان راهبردی کارآمد، گامی موثر در راستای توسعه صنعت گردشگری و کسب شهرت و جذابیت در مرکز شهر بهدست آورد. رویکردها و اهداف این پروژه با توجه به هویت هر مکان، میتواند یک نظریه راهبردی و کارآمد در بازآفرینی و رونق بخشی مراکز شهری با بهره گیری از این سیاست باشد. روش تحقیق به شیوهی توصیفی و مطالعه موردی بر روی خیابان وسی و تحلیل سیاستهای موفقیت آن در برندینگ شدن مقصد و رونق آن است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.