تاثیر عامل ارتقا کارکنان بر نگهداشت کارکنان کلیدی و عملیاتی در شرکت بیمه البرز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عامل ارتقا کارکنان بر نگهداشت کارکنان کلیدی و عملیاتی در شرکت بیمه البرز دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عامل ارتقا کارکنان بر نگهداشت کارکنان کلیدی و عملیاتی در شرکت بیمه البرز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عامل ارتقا کارکنان بر نگهداشت کارکنان کلیدی و عملیاتی در شرکت بیمه البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عامل ارتقا کارکنان بر نگهداشت کارکنان کلیدی و عملیاتی در شرکت بیمه البرز :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه یکی از هنگفت ترین هزینه های یک سازمان، کارکنان باسابقه ای هستند که با تجربه ی بالا و اطلاعات فراوان خود سازمان فعلی را ترک می کنند و این اطلاعات را که مزیتی رقابتی برای سازمان محسوب می شود به سازمان جدید انتقال می دهند. استفاده از تمامی ابزارها و راهکارهای مفید جهت حفظ و نگهداشت کارکنان توانا که بهترین نتایج و خروجی را برای سازمان کسب کرده اند از موضوعات بسیار مهم تمامی سازمان ها می باشد. درهمین راستا هدف این پژوهش تاثیر عامل ارتقاء کارکنان بر نگهداشت کارکنان کلیدی و عملیاتی در شرکت بیمه البرز بوده است. روش: پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوه گردآوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی-همبستگی محسوب می شود. جامعه آماری شامل ۲۴۸نفر از مدیران، معاونین مدیر، رییس و معاونین مجتمع و شعب شرکت بیمه البرزدر تهران و مراکز استان ها می باشد. شرکت کنندگان ۱۵۰ نفر از مدیران و معاونین تهران و مراکز استان ها (۱۴۰ نفر مرد، ۱۰ نفر زن) بودند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. همه آنها مقیاس های عامل ارتقاء و نگهداشت کارکنان را تکمیل کردند. داده ها با آزمون های فریدمن، همبستگی پیرسون ورگرسیون چندگانه با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل شدند. یافته ها: یافته ها نشان داد که احساس تامین نیازهای برتر دارای اولویت اول، تعهد سازمانی دارای اولویت دوم، عدالت سازمانی دارای اولویت سوم، نگهداری منابع انسانی دارای اولویت چهارم قرار دارند. بین عامل ارتقاء کارکنان بر نگهداشت کارکنان رابطه معناداری وجود دارد. عامل ارتقاء اثر معناداری بر نظام نگهداشت کارکنان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.