بررسی رابطه بین هماهنگی وتبادل اطلاعاتبین واحدها باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین هماهنگی وتبادل اطلاعاتبین واحدها باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین هماهنگی وتبادل اطلاعاتبین واحدها باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هماهنگی وتبادل اطلاعاتبین واحدها باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین هماهنگی وتبادل اطلاعاتبین واحدها باعملکرد بازاریابی و باتوجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه مطالعه موردی صنایع تولیدی صباح :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین هماهنگی و تبادل اطلاعات بین واحدها با عملکرد بازاریابی شرکت صباح با توجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه می باشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان شرکت صباح به تعداد ۱۷۰۰ نفر می باشد که حجم نمونه مطابق با جدول کرجسی و مورگان ۳۸۴ نفر می باشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه بوده که برای اندازه گیری و سنجش متغیر هماهنگی و تبادل اطلاعات بین واحدها از پرسشنامه استاندارد جاورسکی و کهلی(۱۹۹۰)، برای اندازه گیری استراتژی بازاریابی کارآفرینانه شرکت از پرسشنامه استاندارد پاسوان، (۲۰۱۲) و برای اندازه گیری عملکرد بازاریابی از پرسشنامه استاندارد وانگ و میاو، (۲۰۱۵) استفاده شده است. پرسشنامه های بکار رفته در این پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار است پایایی آن نیز طبق آلفای کرونباخ برای هماهنگی و تبادل اطلاعات بین واحدها ۰.۹۳۳، متغیر استراتژی بازاریابی کارآفرینانه ۰.۹۲۷ و برای متغیر عملکرد بازاریابی ۰.۸۰۸ بدست آمده است. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SPSS, Lisrel, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیه های تحقیق و معادلات ساختاری مدل پرداخته یافته های آزمون نشان داد بین هماهنگی و تبادل اطلاعات بین واحدها با عملکرد بازاریابی شرکت صباح با توجه به نقش میانجی استراتژی بازاریابی کارآفرینانه ارتباط معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.