طراحی و بهبود عملکرد مبدل اصلاح ضریب توان فلای بک جدید بدون پل درهم تنیده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و بهبود عملکرد مبدل اصلاح ضریب توان فلای بک جدید بدون پل درهم تنیده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و بهبود عملکرد مبدل اصلاح ضریب توان فلای بک جدید بدون پل درهم تنیده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و بهبود عملکرد مبدل اصلاح ضریب توان فلای بک جدید بدون پل درهم تنیده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و بهبود عملکرد مبدل اصلاح ضریب توان فلای بک جدید بدون پل درهم تنیده :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

تعداد اتصال یکسوسازها به شبکه و تحمیل هارمونیکهای اضافی توسط این بارهای غیرخطی باعث تولید فرکانس هایی به غیر فرکانسشبکه شده و شکل جریان ورودی را از حالت سینوسی خارج میکنند. برای بالابردن ضریب توان، مبدلهای اصلاح ضریب توان ارایه شده اند. در معمولترین نوع این مبدلها از یک مبدل بوست بعد از یکسو ساز استفاده می شود که باعث افزایش تلفات هدایتی نسبت به یک یکسوساز می شود. برای کاهش این تلفات هدایتی می توان وظیفه اصلاح ضریب توان را با یکسوساز و یا بلوک رگولاتور بعدی ترکیب کرد. استفاده از عملکرد اینترلیود راه حل دیگری برای کاهش تلفات هدایتی و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) و در نهایت افزایش راندمان مبدل می باشد. موازیسازی مبدل های سوییچینگ به صورت عملکرد درهم تنیده با تقسیم جریان و کاهش ریپل جریان ورودی، موجب افزایش چگالی توان و کاهش EMI می گردد. در این مقاله یک مبدل اصلاح ضریب توان فلایبک بدون پل درهم تنیده برای کاهش تلفات هدایتی ارایه شده است. عملکرد مبدل ارایه شده از لحاظ تیوری مورد بررسی و صحت آن با نتایج بدست آمده از شبیه سازی توسط نرم افزار PSIMمورد بررسی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.