مقایسه آموزش حل مسیله، ذهن آگاهی و مهارت های مطالعه درکاهش اضطراب امتحان وافزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختردانشگاه علوم پزشکی شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه آموزش حل مسیله، ذهن آگاهی و مهارت های مطالعه درکاهش اضطراب امتحان وافزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختردانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه آموزش حل مسیله، ذهن آگاهی و مهارت های مطالعه درکاهش اضطراب امتحان وافزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختردانشگاه علوم پزشکی شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه آموزش حل مسیله، ذهن آگاهی و مهارت های مطالعه درکاهش اضطراب امتحان وافزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختردانشگاه علوم پزشکی شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه آموزش حل مسیله، ذهن آگاهی و مهارت های مطالعه درکاهش اضطراب امتحان وافزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختردانشگاه علوم پزشکی شهرکرد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف :مقایسه آموزش حل مسیله ، ذهن آگاهی و مهارت های مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختردانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در سال ۱۳۹۴ روش:نوع مطالعه این پژوهش شبه آزمایشی و از نوع پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل بود، جامعه آماری این پژوهش ۱۲۰۰ نفردختر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بودند و روش نمونه گیری نیز از طریق روش تصادفی خوشه ای ۱۸۰ نفر انتخاب شدند. وبا آزمون اضطراب امتحان اشپیلبرگر و مصاحبه بالینی ۶۵ نفر مضطرب شدید شناخته شدند سپس ۶۰ نفر از این تعداد با رضایت کامل وبا شیوه تصادفی در ۳ گروه آزمایشی و ۱ گروه کنترل قرار گرفتند و سه گروه یکی از آموزش های ذهن آگاهی، مهارت حل مسیله، اموزش شیوه های صحیح مطالعه را به مدت ۸ جلسه ۱/۵ ساعته تجربه کردند وگروه چهارم که گروه کنترل را تشکیل می داد هیچ آموزشی دریافت نکرد در پایان آزمون اضطراب امتحان برای چهار گروه اجرا ودر نیم سال دوم نمرات هر دو ترم با هم مقایسه شد.یافته ها: نتایج نشان داد که بین گروه های آزمایشی وکنترل در میزان کاهش اضطراب امتحان تفاوت آماری معنا داری وجود دارد. همچنین اضطراب امتحان در گروه های ذهن آگاهی و روش های حل مسیله در مقایسه با گروه آموزش صحیح مطالعه گاهش بیشتری داشته است. همچنین در پس آزمون عملکرد تحصیلی، تفاوت معنی داری بین گروه های آزمایشی وگروه کنترل وجود داشت. بحث: می توان نتیجه گرفت که ذهن آگاهی و روش های حل مسیله و اموزش شیوه های صحیح مطالعه روش موثری برای کاهش اضطراب امتحان وافزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان دختربه حساب می آیند و به نظر می رسد شناخت درمانی و آموزش شیوه های صحیح مطالعه تاثیر بارزتری دارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.