راهبردهای توسعه و ارتقای کانال های توزیع زعفران با رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهبردهای توسعه و ارتقای کانال های توزیع زعفران با رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهبردهای توسعه و ارتقای کانال های توزیع زعفران با رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهبردهای توسعه و ارتقای کانال های توزیع زعفران با رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهبردهای توسعه و ارتقای کانال های توزیع زعفران با رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

به منظور شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای کانال توزیع زعفران، در این مطالعه از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک استفاده شد. اطلاعات موردنیاز از طریق مصاحبه حضوری و تکمیل پرسشنامه تخصصی با مدیران و کارشناسان شرکت های تولیدکننده و صادرکننده زعفران در شهرهای مشهد و تربت حیدریه جمع آوری گردید. نتایج ماتریس عوامل داخلی نشان داد که غلبه نقاط ضعف بر قوت قرار دارند و بر طبق نتایج ماتریس عوامل خارجی نیز وضعیت غلبه نقاط تهدید بر فرصت قرار دارد. نتایج حاصل از ماتریس تحلیل وضعیت نشانگر تدافعی بودن راهبردهای فاکتور کانال توزیع زعفران است. بنابراین، ایجاد سیستم های مدیریتی بازاریابی حرفه ای، تخصصی، منسجم و عمودی، ایجاد تسهیلات مالی و امکانات برای بنگاه های کوچک زعفران و ارتقای ارتباط بین فعالان صنعت زعفران و رایزنان تجاری پیشنهاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.