ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ملی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ملی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

تبلیغات مبحث پیچیده ای است که همواره از ابعاد گوناگون مورد مطالعه قرار گرفته است. در این تحقیق سعی شده است ابعاد گوناگون تبلیغات با توجه به تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب در تبلیغات تلویزیونی بررسی شود. همانگونه که مشخص است تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی قابل پخش از رسانه ملی هستند و این رسانه مخاطبان فراوانی از تمام نقاط کشور و از تمام رنج های سنی و تحصیلی می باشد. لذا ساخت تبلیغ تلویزیونی باید با دقت و بررسی بیشتری انجام شود. هدف از این تحقیق مشخص کردن ابعاد تبلیغاتی در شیوه ی تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب است. روش تحقیق در این مقاله به روش توصیفی و تحلیلی است و شیوه ی گردآوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای است. در این مقاله سعی شده است به این مساله پرداخته شود که ابعاد تبلیغات در تاثیرگذاری بهینه بر مخاطب رسانه ی ملی چگونه است نتایج حاصل از این تحقیق با توجه به نمونه تحقیقاتی مورد مطالعه، نشان داده است که تبلیغات از ابعاد وسیعی برخوردار است و در ساخت یک تیزر تبلیغاتی تلویزیونی باید به جنبه های گوناگون تبلیغات از دیدگاه روانشناسی، جامعه شناسی و جنبه ها و دیدگاه های هنری و ادبی تبلیغات اهمیت داده شود و یک تبلیغ تلویزیونی باید در قالب یک کمپین تبلیغاتی گسترده ساخته شود تا بتواند بر روی مخاطب تاثیرگذار باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.