نقش مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی eCRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی eCRM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی eCRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی eCRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت ارتباط با مشتری در فضای مجازی eCRM :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

به کارگیری موثر فن آوری اطلاعات باعث شده است که در دهه ی اخیر ecrm ( مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (به طور قابل توجهی در سطح جهانی به کار آید. استفاده از شبکه های اینترنتی، مرکز ارتباط چند رسانه ای، کامپیوتر و… باعث تاثیر زیادی در مدیریت ارتباط مشتری و در نتیجه سرمایه گذاری فراوان شرکت ها دراین زمینه شده است. یکی از ابعاد اساسی در این بحث بهبود کیفیت ارتباط با استفاده از فناوری اطلاعات مبتنی بر رویکردهای مشتری مداری است. با توجه به اینکه توسعه اینترنت دنیا را به دهکده های کوچک تبدیل کرده است این مقاله در نظر دارد شواهدی در نقش فناوری اینترنت در مدیریت ارتباط مشتریان الکترونیکی در سطح جهانی ارایه نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.