نقش عوامل فرهنگی اجتماعی در سلیقه و انتخاب مشتری و بازاریابی محصولات صادراتی ایران از دیدگاه متخصصان و کارشناسان مدیریت بازرگانی بین الملل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش عوامل فرهنگی اجتماعی در سلیقه و انتخاب مشتری و بازاریابی محصولات صادراتی ایران از دیدگاه متخصصان و کارشناسان مدیریت بازرگانی بین الملل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش عوامل فرهنگی اجتماعی در سلیقه و انتخاب مشتری و بازاریابی محصولات صادراتی ایران از دیدگاه متخصصان و کارشناسان مدیریت بازرگانی بین الملل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش عوامل فرهنگی اجتماعی در سلیقه و انتخاب مشتری و بازاریابی محصولات صادراتی ایران از دیدگاه متخصصان و کارشناسان مدیریت بازرگانی بین الملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش عوامل فرهنگی اجتماعی در سلیقه و انتخاب مشتری و بازاریابی محصولات صادراتی ایران از دیدگاه متخصصان و کارشناسان مدیریت بازرگانی بین الملل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

توسعه صادرات یکی از مهمترین راه کارهای بهبود اقتصادی می باشد کشورهای مختلف با توجه به مزیت های رقابتی خود تلاش دارندمحصولاتی را صادرات کنند که سودآوری بیشتری داشته باشد. از انواع این محصولات درکشور ایران محصولات کشاورزی می باشد. از طرفی برا ی توسعه صادرات علاوه بر محصولات با کیفیت نیاز به شناسایی سلیقه مشتریان است هدف از این تحقیق شناسایی عوامل اثرگذار بر سلیقه مشتریان صادراتی باتمرکز بر عوامل فرهنگی می باشد.جامعه آماری تحقیق استادان رشته مدیریت و بازرگانی و دانشگاه و مدیران و کارکنان شرکتهای بازرگانی و صادراتی ازدانشگاه ها و استان قزوین خواهد بود و متخصصان و کارشناسان مدیریت بازرگانی بین الملل می باشد. حجم نمونه تحقیق ۲۰۵ تا می باشد و روش نمونه گیری ساده تصادفی است. ابزار پژوهش مدل سازی معادلات تحلیل آماری است. برای بررسی روایی افتراقی تحقیق با استفاده از ماتریس همبستگی می باشد پایایی تحقیق با آلفای کرونباخ و شاخص های برازندگی استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد اعتقادات ارزشها و باورهای دینی وشخصی خصوصیات فردی و روانی ، خانواده و تحصیلات و گروه های شغلی و طبقه اجتماعی و عوامل ملی و قومی ، محصولات و تبلیغات و طراحی و بسته بندی بر روی سلیقه مشتریان اثرگذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.