توسعه مدل RFM به LRFM در خوشه بندی مشتریان مخابرات خراسان جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل RFM به LRFM در خوشه بندی مشتریان مخابرات خراسان جنوبی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل RFM به LRFM در خوشه بندی مشتریان مخابرات خراسان جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل RFM به LRFM در خوشه بندی مشتریان مخابرات خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل RFM به LRFM در خوشه بندی مشتریان مخابرات خراسان جنوبی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

شرکت های مخابرات برای حفظ رابطه خوب با مشتریان موجود خود و جذب مشتریان جدید و شناسایی مشتریان سود ده یا ضرر رسان، از تکنیک های داده کاوی استفاده می کنند. خوشه بندی موجب شناخت صحیح تر مشتریان می گردد تا در تعریف و تصمیم گیری طرح های تبلیغاتی، مورد استفاده قرار گیرد. در این مطالعه از سوابق خرید ۹۹۹ مشتری در شرکت مخابرات خراسان جنوبی که طی یکسال جمع آوری شده است استفاده کردیم. هدف از این پژوهش تقسیم بندی مشتریان به چند خوشه می باشد که پس از مشخص شدن خوشه ها و تعداد اعضای هر کدام، مشتریان پر مصرف را از سیستم خارج و مشتریان پر ارزش از دست رفته را نیز شناسایی کرد. در این تحقیق با نرم افزار کلمنتاین و توسعه مدل RFM به مدل LRFM و دو الگوریتم TwoStep و k_Means توانستیم مشتریان را به پنج دسته ی وفادار، بلقوه، جدید، از دست رفته و پر مصرف تقسیم کنیم تا این بخش بندی معیار مناسبی در تصمیم گیری های آینده شرکت باشد و بتوانیم در خصوص هر دسته از مشتریان تصمیم گیری بهتری در آینده داشته باشیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.