نقش دانشگاه فرهنگیان در یاددهی و یادگیری علوم پایه براساس نتایج مطالعات تیمز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش دانشگاه فرهنگیان در یاددهی و یادگیری علوم پایه براساس نتایج مطالعات تیمز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش دانشگاه فرهنگیان در یاددهی و یادگیری علوم پایه براساس نتایج مطالعات تیمز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش دانشگاه فرهنگیان در یاددهی و یادگیری علوم پایه براساس نتایج مطالعات تیمز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش دانشگاه فرهنگیان در یاددهی و یادگیری علوم پایه براساس نتایج مطالعات تیمز :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
مطالعات تیمز از مهم ترین ارزشیابی هایی است که کیفیت یادگیری فراگیران را در نظام آموزشی می سنجد . یافته های مطالعات تطبیقی و نتایج مطالعات ادواری تیمز نشان می دهد که یکی از عوامل تعیین کننده ی برتری عملکردنظام آموزشی برخی از کشور ها نوع به کارگیری روش های تدریس و فعالیت های آموزشی معلمان در کلاس درس می باشد، با توجه به نقش تاثیر گذار معلم در ارتقاء عمکرد تحصیلی دانش آموزان و رسالت دانشگاه فرهنگیانکه ارتقاء سطح علمی و پژوهشی معلمان را بر عهده دارد، هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش دانشگاه فرهنگیان در یاددهی و یادگیری علوم پایه بر اساس نتایج مطالعات تیمز می باشد که با روش کتابخانه ای و تحلیلی انجام شده است، دانشگاه فرهنگیان با توسعه ی حرفه ای معلمان وگسترش تخصص و توانایی آنان از طریق برنامه ها و فعالیت های سازماندهی شده از جمله کارورزی، دانشجومعلمان را به کسب مهارت های ضروری از جمله مهارت های تدریس کمک می کند و با ایجاد انگیزه، آنها را نسبت به مسیولیت خود به خصوص مسیله آموزش مقیدتر می سازد و باعث بهبود فرایند یاددهی و یادگیری علوم پایه می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.