بررسی وضعیت دانش آموزان دیرآموز شناسایی شده در طرح سنجش استان مازندران/تابستان۹۵
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی وضعیت دانش آموزان دیرآموز شناسایی شده در طرح سنجش استان مازندران/تابستان۹۵ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی وضعیت دانش آموزان دیرآموز شناسایی شده در طرح سنجش استان مازندران/تابستان۹۵ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت دانش آموزان دیرآموز شناسایی شده در طرح سنجش استان مازندران/تابستان۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی وضعیت دانش آموزان دیرآموز شناسایی شده در طرح سنجش استان مازندران/تابستان۹۵ :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
در میان دانش آموزان بسیاری از کلاس ها ، می توان شاهد حضور کودکانی بود که دیر می آموزند و زود فراموش می کنند . این دانش آموزان که تحت عنوان مرزی یا دیرآموز شناخته می شوند به لحاظ تعاریف مشخص متخصصان امر ، از نظر توان هوشیضعیف تر از افراد عادی و بهتر از کودکان کم توان ذهنی می باشند و اگرچه در گروه عقب ماندگان ذهنی نیستند و در مدارس عادی به تحصیل مشغولند اما به دلیل محدودیتهایشان نیاز به توجهات خاص آموزشی دارند . این کودکان۱۳/۵۹%از جامعه را تشکیل می دهند ) افروز ، ۱۳۸۳ ( و هوشبهرشان در مقیاس وکسلر بین ۸۵-۷۰ نمره قرار می گیرد پژوهش کنونی برآن است تا به بررسی وضعیت هوشی دانش آموزان دیرآموز مقطع ابتدایی استان مازندران بپردازد و در این راستا وضعیت نوآموزان دیرآموز شناسایی شده در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می تواند نخستین گام باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.