مقاله کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران) دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران) :

تعداد صفحات :۴۳

موضوع اصلی پژوهش ، “کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه فعالیت روابط عمومی سازمانصدا و سیما” (از نگاه استادان ارتباطات دانشگاه های تهران) بود. اهداف این پژوهش عبارت بود از: هدفاساسی این تحقیق ارائه یک مدل بومی و عملی برای نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در ساختارروابط عمومی سازمان صدا و سیما است. اهداف کاربردی این تحقیق نیز عبارت اند از: ۱. تعیین الگویبومی سازی شبکه های اجتماعی متناسب با نیازهای روابط عمومی سازمان صدا و سیما ۲. تبیین توسعه پایگاهاطلاع رسانی سازمان صدا و سیما و روابط عمومی منطبق با ساز و کارهای شبکه های اجتماعی مجازی ۳ . تبیینمشکلات و محدودیت های سازمان صدا و سیما برای استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی ۴. تبیین الزامات وپیش نیازهای استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در روابط عمومی سازمان صدا و سیما ۵. تبیین کاربردهایافکارسنجی در حوزه شبکه های اجتماعی مجازی ۶. تعیین کاربرد تحقیق و تحلیل محتوای شبکه هایاجتماعی مجازی برای روابط عمومی سازمان صدا و سیما ۷. تعیین میزان تأثیرگذاری شبکه های اجتماعیمجازی بر افکار عمومی ۸. تعیین میزان انگاره سازی از سازمان از طریق شبکه های اجتماعی مجازی ۹. بررسیوضعیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما از نظر تدوین استایل بوک یا سیاست رسانه ای سازمان برایاستفاده و حضور در محیط شبکه های اجتماعی مجازی. جامعه آماری تحقیق نیز عبارت بودند از: کارشناسانارتباطات شامل استادان دانشگاه های تهران با درجه دکترای تخصصی ارتباطات که شامل ۱۰۰ نفر بودند کهبر اساس جدول نمونه گیری مورگان ۸۰ نفر از آن ها به عنوان جامعه نمونه انتخاب شدند. فرضیه های پژوهشهمگی تأیید شد با توجه به نتایج پژوهش، برخی پیشنهادهای مؤثر عبار تاند از: پیشنهاد می شود متولیان ومدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما در ایران نسبت به پیاد هسازی مدل شبکه های اجتماعی مجازی اقدامکنند. پیشنهاد می شود به منظور تحقق روابط عمومی الکترونیک در سازمان صدا و سیما از قابلیت هایشبکه های اجتماعی مجازی به نحو مناسب استفاده شود. پیشنهاد می شود مدل شبکه های اجتماعی مجازی برایاستفاده در سازمان صدا و سیما بومی سازی و محلی سازی شود. پیشنهاد می شود به منظور کاهش تهدیدهایشبکه های اجتماعی مجازی به ظرفیت های مثبت آن توجه شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.