مقاله تعیین و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی داخلی از دیدگاه مسافرین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی داخلی از دیدگاه مسافرین دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی داخلی از دیدگاه مسافرین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی داخلی از دیدگاه مسافرین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی داخلی از دیدگاه مسافرین :
تعداد صفحات :۲۲
ازآنجاییکه میزان تقاضا در سیستم حملونقل هوایی بیشترین تأثیر را در افزایش رونق و کارایی این سیستم دارند، شناخت عواملی که سبب جذب مسافران به سمت سیستم حملونقل هوایی میشود، الزامی است. این موضوع در کشورهای در حال توسعه در سالهای اخیر به جهت نرخ رشد آهسته تعداد مسافران پروازهای داخلی اهمیت بالایی پیداکرده است. در این پژوهش که به شناخت عوامل مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی داخلی می پردازد، جهت جمعآوری اطلاعات موردنیاز از مسافران حملونقل هوایی، با استفاده از نظرات مشاوران صاحبنظر و اساتید دانشگاه و همچنین مطالعه تحقیقات گذشتگان، پرسشنامهای شامل ۲۰ پارامتر مؤثر بر تقاضای حملونقل هوایی طراحی شد و از مسافران خواسته شد که بر اساس اهمیت هر یک از پارامترها، آنها را رتبهبندی کنند. این پارامترها بر اساس میزان اهمیت با استفاده از آنالیز تحلیل عاملی در ۶ عامل به ترتیب “هزینه” ،”خدمات” ،”زمان” ،”استفاده از تکنولوژی بهروز”، “رضایتمندی و خدمات ثانویه” و”ایمنی” دستهبندیشداند.عوامل به دست آمده به میزان۷/۶۷ درصد در تغییرات تقاضا مسافران حملونقل هوایی داخلی مؤثر بودهاند که عامل هزینه با ۴/۲۰ درصد بیشترین تأثیر را داشته است. بهمنظور بررسی صحت نتایج تحلیل عاملی، از روش معادلات ساختاری استفادهشده است؛ نتایج این معادلات صحیح بودن تحلیل عاملی را اثبات کرد؛همچنین مدلسازی نشان داده است که بیشترین تاثیر گذاری متقابل بین دو عامل هزینه و خدمات با میزان تاثیر گذاری ۱۸/۰ بوده است. نتایج این پژوهش مفاهیم کاربردی را برای شرکتهای فرودگاهی و هواپیمایی درزمینه برنامهریزی حملونقل هوایی، افزایش جذب تقاضا مسافران و درنهایت بهبود شرایط اقتصادی در تقاضای حمل ونقل هوایی ملی بیان میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.