مقاله شناسایی مکانهای پرتصادف جادهای با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی (AHP/DEA)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی مکانهای پرتصادف جادهای با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی (AHP/DEA) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی مکانهای پرتصادف جادهای با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی (AHP/DEA) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی مکانهای پرتصادف جادهای با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی (AHP/DEA)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی مکانهای پرتصادف جادهای با استفاده از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی (AHP/DEA) :
تعداد صفحات :۲۲
شناسایی مکانهای پرتصادف و ایمنسازی آنها، از موضوعات بسیار مهم در مباحث ایمنی ترافیک است. تاکنون روشهای گوناگونی در رابطه با این موضوع به کار گرفته شده است. در این مقاله از روش تلفیقی تحلیل پوششی دادهها و تحلیل سلسله مراتبی (AHP/DEA) به عنوان یکروش جدید برای شناسایی مکانهای پرتصادف بهره گرفته شده که تا به حال در این زمینه استفاده نشده است. ضعف روش AHP این است که نیاز به وزندهی کارشناسی دارد و مهمترین ضعف روش DEA این است که قادر به اولویتبندی واحدهای کارا نیست. اما با ترکیب این دو روش و استفاده از روش AHP/DEA در این مقاله، کاستیهای هر دو روش مرتفع شده است. متدولوژی این مطالعه بر روی دادههای ۵۱ قطعه راه دوخطه دوطرفه برونشهری پیادهسازی شده است. نتایج حاصل از این بررسی با نتایج سایر روشهای شناسایی مکانهای پرتصادف، به ویژه روش DEA که قبلاً به کار گرفته شده است، مقایسه شد. این مقایسه علاوه بر تایید صحت نتایج حاصل از متدولوژی این مطالعه، قدرت روش AHP/DEA در شناسایی مکانهای پرتصادف را نشان داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.