مقاله استفاده از روشهای آماری و هوش مصنوعی جهت پیشبینی دینامیک احتراق در یک محفظه احتراق آزمایشگاهی با شعله پایدارشده چرخشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استفاده از روشهای آماری و هوش مصنوعی جهت پیشبینی دینامیک احتراق در یک محفظه احتراق آزمایشگاهی با شعله پایدارشده چرخشی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استفاده از روشهای آماری و هوش مصنوعی جهت پیشبینی دینامیک احتراق در یک محفظه احتراق آزمایشگاهی با شعله پایدارشده چرخشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از روشهای آماری و هوش مصنوعی جهت پیشبینی دینامیک احتراق در یک محفظه احتراق آزمایشگاهی با شعله پایدارشده چرخشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استفاده از روشهای آماری و هوش مصنوعی جهت پیشبینی دینامیک احتراق در یک محفظه احتراق آزمایشگاهی با شعله پایدارشده چرخشی :
تعداد صفحات :۳۳
در این مطالعه، ارتباط بین مقادیر سطح آلاینده NOx، سطح نویز تولیدشده و میزان نوسانات فشار در یک محفظه احتراق آزمایشگاهی، با کاربرد در توربینهای گازی نیروگاهی، نسبت به تغییرات پارامترهایی همچون نسبت همارزی کلی محفظه () و میزان دبی پاشش سوخت ثانویه (Qsec)، با کمک دو روش دادهکاوی مختلف بررسی شده است. پارامترهای سطح آلاینده NOx، سطح نویز و میزان نوسانات فشار تولیدشده در محفظه بهعنوان مقادیر خروجی اندازهگیری شده از محفظه و همچنین پارامترهای نسبت همارزی کلی و دبی پاشش سوخت ثانویه بهعنوان متغیرهای ورودی محفظه احتراق درنظر گرفته شدند. از شبکه عصبی پرسپترون (MLP) و روش پاسخ سطح (RSM) برای پیشبینی رابطه غیرخطی موجود بین پارامترهای ورودی و خروجی اندازهگیری شده محفظه احتراق استفاده شده است. آزمایشهای مربوطه با به کارگیری چهار نوع انژکتور پاشش سوخت ثانویه، با ساختار هندسی و طراحی متفاوت، در شرایط نسبت همارزی کلی در محدوده ۰/۹~ ۰/۷ همراه با دبیهای پاشش سوخت متفاوت در محدوده ۴/۲~۰/۶ لیتر بر دقیقه انجام پذیرفت. نتایج حاصل از پیشبینی پارامترها با دو روش دادهکاوی مذکور نشان میدهند که این دو روش توانایی قابل قبولی در دستیابی به تطابق مناسب بین مقادیر اندازهگیری شده و پیشبینی شده پارامترهای خروجی محفظه احتراق دارند. البته نتایج حاکی از آن است که روش MLP نسبت به RSM توانایی بیشتری در پیشبینی پارامترهای احتراقی این مطالعه (سطح آلاینده NOx، سطح نویز تولیدشده و میزان نوسانات فشار) دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.