مقاله بهبود روشهای متنکاوی در کاربرد پیشبینی بازار با استفاده از الگوریتمهای انتخاب نمون? اولیه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهبود روشهای متنکاوی در کاربرد پیشبینی بازار با استفاده از الگوریتمهای انتخاب نمون? اولیه دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهبود روشهای متنکاوی در کاربرد پیشبینی بازار با استفاده از الگوریتمهای انتخاب نمون? اولیه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود روشهای متنکاوی در کاربرد پیشبینی بازار با استفاده از الگوریتمهای انتخاب نمون? اولیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهبود روشهای متنکاوی در کاربرد پیشبینی بازار با استفاده از الگوریتمهای انتخاب نمون? اولیه :
تعداد صفحات :۲۹
امروزه محققان با حجم وسیعی از داده مواجهاند که بخش زیادی از آنها ساختار پردازشپذیری ندارند. دو مورد از چالشهای اصلی در این زمینه بالا بودن ابعاد فضای ویژگی و حجیم بودن دادههای در دسترس است. بهمنظور رفع این چالشها، مقال پیش رو یک روش انتخاب ویژگی مبتنی بر ویژگیهای هدف ارائه کرده است که در کاهش ابعاد فضای ویژگی تأثیر زیادی دارد و همچنین برای مقابله با حجم بسیار زیاد نمونههای آموزش، با استفاده از روشهای انتخاب نمون اولیه، به ویرایش مجموع آموزش میپردازد. روش پیشنهادی در این مقاله در سه فاز اجرا شده است که هر فاز بهبودیافت فاز قبل است و علاوهبر دستیافتن به نتایج مناسب در هر فاز، در پایان فاز سوم روش پیشنهادی بیشترین کارایی را بهدست آورد. برای ارزیابی کارایی روش پیشنهادی، این روش با یکی از الگوریتمهای موفق در زمین پیشبینی بازار مقایسه شد که با وجود کاهش نمونههای آموزش توسط الگوریتمهای انتخاب نمون اولیه، به نتایج بسیار بهتری نسبت به آن الگوریتم دست یافت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.