ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تامین دوسطحی-دوسویه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم مدیریت ایران

تعداد صفحات :۳۲

هدف از این پژوهش ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات می باشد. در این پژوهش رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) جهت تعیین امتیاز شاخص ها پیشنهاد شده است. در این رویکرد با در نظر گرفتن یک طیف ۱۰ درجه ای در تدوین پرسشنامه، اهمیت هر شاخص در زنجیره تامین خدمات دوسویه- دوسطحی، از دیدگاه مشتری و ارائه کننده خدمت نشان داده شده است. پنج بیمارستان در بخش مرکزی استان اصفهان جهت مطالعه انتخاب شدند و شاخص های مرتبط با فرآیند سونوگرافی که در پژوهش گذشته SMART بودنشان مورد سنجش قرار گرفته بود، مورد بررسی قرار گرفتند. با بهره گیری از روش NIS اهمیت هر شاخص از دیدگاه ارائه کننده خدمت و دریافت کننده خدمت مشخص و از یکدیگر تفکیک گردید. با شناخت میزان اهمیت هر شاخص از دیدگاه ارائه کننده خدمت و مشتریان، سازمان می تواند برنامه ریزی هایی متناسب را طرح ریزی کند و از این طریق موجب افزایش بهره وری، کارایی و اثربخشی، رضایت در کارکنان و مشتریان در بخش خدمات، ارتقای سرویس دهی هدفمندی در زنجیره تامین، گردش مالی بالا، چابکی زنجیره تامین گردد. روش NIS توسعه یافته روش NPS در حوزه وفاداری مشتری است که برای اولین بار در حوزه مدیریت زنجیره تامین مورد استفاده قرار می گیرد.

کلید واژه: زنجیره تامین خدمات دوسطحی- دوسویه، رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS)، شاخص عملکرد، SMART، بیمارستان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.