ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه

ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه

… دانلود …

ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علوم مديريت ايران

تعداد صفحات : 28

هدف از این پژوهش ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخص های عملکرد زنجیره تامین خدمات می باشد. در این پژوهش رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS) جهت تعیین امتیاز شاخص ها پیشنهاد شده است. در این رویکرد با در نظر گرفتن یک طیف 10 درجه ای در تدوین پرسشنامه، اهمیت هر شاخص در زنجیره تامین خدمات دوسویه- دوسطحی، از دیدگاه مشتری و ارائه کننده خدمت نشان داده شده است. پنج بیمارستان در بخش مرکزی استان اصفهان جهت مطالعه انتخاب شدند و شاخص های مرتبط با فرآیند سونوگرافی که در پژوهش گذشته SMART بودنشان مورد سنجش قرار گرفته بود، مورد بررسی قرار گرفتند. با بهره گیری از روش NIS اهمیت هر شاخص از دیدگاه ارائه کننده خدمت و دریافت کننده خدمت مشخص و از یکدیگر تفکیک گردید. با شناخت میزان اهمیت هر شاخص از دیدگاه ارائه کننده خدمت و مشتریان، سازمان می تواند برنامه ریزی هایی متناسب را طرح ریزی کند و از این طریق موجب افزایش بهره وری، کارایی و اثربخشی، رضایت در کارکنان و مشتریان در بخش خدمات، ارتقای سرویس دهی هدفمندی در زنجیره تامین، گردش مالی بالا، چابکی زنجیره تامین گردد. روش NIS توسعه یافته روش NPS در حوزه وفاداری مشتری است که برای اولین بار در حوزه مدیریت زنجیره تامین مورد استفاده قرار می گیرد.

كلید واژه: زنجیره تامین خدمات دوسطحی- دوسویه، رویکرد امتیاز ویژه شاخص ها (NIS)، شاخص عملکرد، SMART، بیمارستان

با سلام،محصول دانلودی ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه هدایت میشوید
ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه

پژوهشگر گرامی فایل کامل ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل ارائه راهکاري براي انتخاب و تفکيک شاخص هاي عملکرد زنجيره تامين خدمات با رويکرد امتياز ويژه شاخص ها (NIS) مورد مطالعه يک زنجيره تامين دوسطحي-دوسويه دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.