بررسی دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی دیدگاه معلمان پایه چهارم ابتدایی درباره استفاده از مولفه های هنر در محتوای برنامه درسی و تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۳۹۴ است. جامعه آماری تحقیق معلمان پایه چهارم مدارس ابتدایی دولتی دخترانه مناطق ۴، ۵، ۶، ۱۵ تهران بودند (۳۸۵ نفر). تعداد ۱۹۳ نفر با استفاد ه از فرمول کوکران به عنوان نمونه تحقیق به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. برای توزیع نمونه در هر منطقه از روش نمونه گیری نسبتی استفاده شد. به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته که حاوی ۸۹ سوال بسته پاسخ که طبق مقیاس لیکرت تنظیم شده است، استفاده شده است. جهت تعیین روایی محتوای پرسشنامه ابزار مورد نظر در اختیار اساتید راهنما و مشاور و صاحب نظران ذیربط قرار گرفت. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ./ ۸۹ به دست آمده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی (فراوانی، درصد و )… و آمار استنباطی ( آزمون های t تک گروهی ) و نیز آزمون t گروه های مستقل و تحلیل واریانس چند متغیره برای مقایسه بین نظرات آزمودنی ها به تفکیک سن، سابقه، رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی براساس مشخصات جمعیت شناختی استفاده شده است که ازطریق نرم افزار Spss انجام شد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که از دیدگاه معلمان بهتر است از مولفه های هنری در محتوای برنامه درسی پایه چهارم دوره ابتدایی استفاد ه شود، همچنین از دیدگاه آنها بکارگیری مولفه های هنری در تدریس دروس مختلف دوره ابتدایی به یادگیری دانش آموزان این دوره کمک شایانی خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.