مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني

مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني

… دانلود …

مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني :

سال انتشار : 1388

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشريه دانشكده پرستاري و مامايي

تعداد صفحات :6

زمینه و هدف: آموزش بالینی نقش اساسی در آموزش پرستاری دارد و ارزشیابی بالینی از دانشجویان تاثیر بسیاری بر ارتقا کیفیت آموزش بالینی می گذارد. پژوهش حاضر با هدف مقایسه رضایت دانشجویان از دو روش آزمون بالینی ساختار یافته هدفمند (OSCE) و امتحان عملی در ارزشیابی بالینی صورت گرفت.مواد و روش ها: این پژوهش یک مطالعه نیمه تجربی است. تعداد 44 دانشجوی سال دوم کارشناسی پرستاری دانشکده پرستاری و مامائی شهید بهشتی (واحد پرستاری داخلی و جراحی-ارتوپدی) به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب و با دو روش OSCE و امتحان عملی ارزشیابی شدند. سپس رضایت دانشجویان در سه حیطه شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی و به طور کل، توسط پرسش نامه پژوهشگر ساخته که اعتبار آن به روش اعتبار محتوا و پایائی به روش توافق بین ارزیاب ها تعیین گردید، بررسی شد. سپس داده ها با نرم افزار اس پی اس اس نسخه 13 موردتجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: نتایج نشان داد که بیش ترین میزان رضایت دانشجویان در حیطه شناختی، عاطفی و روانی-حرکتی مریوط به OSCE بود به طوری که رضایت دانشجویان از دست یابی به اهداف آموزشی در هر یک ار سه حیطه و به طور کل در OSCE نسبت به روش آزمون عملی معنی دار بود (p<0.001).بحث: در این پژوهش برای اولین بار روش OSCE جهت ارزشیابی دانشجویان در واحد پرستاری داخلی جراحی- ارتوپدی به کار گرفته شد. آزمون بالینی ساختار یافته هدفمند بیش از سایر روش های ارزشیابی بالینی متداول می تواند سبب ایجاد رضایت در دانشجویان گردد.

كلید واژه: آزمون بالینی ساختار یافته هدفمند (OSCE)، امتحان عملی، رضایت دانشجویان

اینک شما با جستجوی عبارت مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني

با سلام،محصول دانلودی مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني هدایت میشوید
مقايسه رضايت دانشجويان پرستاري از دو روش ارزشيابي آزمون باليني ساختار يافته هدفمند (OSCE) با امتحان عملي در ارزشيابي باليني