بررسی نقش میانجی ایجاد و تسهیم دانش در روابط بین ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی با نوآوری سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان بوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی ایجاد و تسهیم دانش در روابط بین ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی با نوآوری سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان بوشهر) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی ایجاد و تسهیم دانش در روابط بین ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی با نوآوری سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی ایجاد و تسهیم دانش در روابط بین ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی با نوآوری سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی ایجاد و تسهیم دانش در روابط بین ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی با نوآوری سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان بوشهر) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

سازمان های امروزی برای رقابت در محیط پیچیده، متغیر و متلاطم باید نوآوری را در خود نهادینه کنند تا بتوانند به مزیت رقابتی پایدار دست یابند. یکی از راه های ایجاد نوآوری ایجاد و تسهیم دانش و پیش نیاز های آن شامل ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی است. هدف اصلی این تحقیق بررسی نقش میانجی ایجاد و تسهیم دانش در روابط بین ساختار، فرهنگ و استراتژی سازمانی با نوآوری سازمانی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان بانک های استان بوشهر است. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه و نرم افزار تحلیل داده ها SPSSو SmartPLS است. پرسشنامه ها در بین ۲۲۳ نفر از کارکنان توزیع و درنهایت ۲۱۲ پرسشنامه جمع آوری و وارد تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان می دهد که ساختار سازمانی رابطه معنی دار ومثبتی با ایجاد و تسهیم دانش دارد. نتایج نشان می دهد که فرهنگ سازمانی رابطه معنی دار و مثبتی با ایجاد دانش ندارد، اما رابطه فرهنگ با تسهیم دانش معنی دار و مثبت است. نتایج نشان می دهد که استراتژی سازمانی رابطه معنی دار ومثبتی با ایجاد دانش دارد، اما رابطه استراتژی اب تسهیم دانش معنی دار نیست. نتایج همچنین نشان می دهد که ایجاد و تسهیم دانش رابطه معنی دار و مثبتی با نوآوری سازمانی دارد. نتایج آزمون مدل تحقیق نیز نشان می دهد که این مدل از برازش خوبی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.