ارزیابی تأثیر دوربین های کنترل سرعت بر کاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در راه های استان اصفهان (مطالعه موردی: محور اصفهان – دلیجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تأثیر دوربین های کنترل سرعت بر کاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در راه های استان اصفهان (مطالعه موردی: محور اصفهان – دلیجان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تأثیر دوربین های کنترل سرعت بر کاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در راه های استان اصفهان (مطالعه موردی: محور اصفهان – دلیجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تأثیر دوربین های کنترل سرعت بر کاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در راه های استان اصفهان (مطالعه موردی: محور اصفهان – دلیجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تأثیر دوربین های کنترل سرعت بر کاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در راه های استان اصفهان (مطالعه موردی: محور اصفهان – دلیجان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

سالانه ۱/۲میلیون نفر در جهان به علت حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند. بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۳ پیرامون وضعیت ایمنی جاده ها در کشورهای مختلف جهان، ایران با داشتن نسبت فراوانی۳۴/۱ نفر مرگ و میر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در ردیف کشورهای دارای بالاترین نرخ تلفات ناشی از تصادفات جاده ای قرار دارد. سرعت به عنوان یکی از عوامل اصلی وقوع تصادفات شناخته شده و مطالعات مختلف نشان داده است که ۴۰ درصد از تلفات ناشی از تصادفات جاده ای به ای ن علت می باشد . امروزه استفاده از دوربین های کنترل سرعت در بسیاری از کشورهای پیشرفته به عنوان یک تجربه موفق در راستای کاهش سرعترانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای قلمداد می شود. در مطالعه حاضر اثر دوربین های کنترل سرعت برکاهش تصادفات جاده ای و تخلفات سرعت در محور اصفهان- دلیجان ارزیابی شده است . تحقیق حاضر از نوع مطالعات قبل و بعد بوده که ابتدا بدون در نظر گرفتن حجم ترافیک عبوری و سپس با اعمال تغییرات حجم انجام شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دهنده کاهش۳۰/۷۵درصد تصادفات محور مورد مطالعه با اعمال حجم ترافیک عبوری و همچنین کاهش۷۵/۸۸درصد تخلفات سرعت بدون در نظر گرفتن تغییرات حجم و کاهش۸۶/۳۲درصد پارامتر مذکور پس از اعمال تغییرات حجم ترافیک می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.