مقایسه تأثیر آموزش به شیوه های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تأثیر آموزش به شیوه های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تأثیر آموزش به شیوه های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تأثیر آموزش به شیوه های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تأثیر آموزش به شیوه های تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش به شیوه ی روش تدریس اعضای تیم بر میزان یادگیری یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام و مقایسه آن با روش تدریس بازگویی می باشد.این پژوهش با روش نیمه تجربیاجرا گردیده و جامعه آماری آن تمامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام است. و برای اجرای آن چهار کلاس انتخاب ،)دو کلاس به عنوان گروه گواه، و دو کلاس به عنوان گروه آزمایش(. در یک نیمسال تحصیلی در دو کلاس روشتدریس اعضای تیم، و در دو کلاس روش تدریس بازگویی اجرا شد. در نهایت، نمرات آزمون میزان یادگیری یاددهی و – آزمون مهارت های ارتباطی دانشجویان هر دو گروه با هم مقایسه گردید. داده ها با آزمون تحلیل کواریانس، مانوا تحلیل گردید . نتاج پژوهش نشان داد که در مجموع، روش تدریس اعضای تیم از نوع تیم های پنج نفره بر افزایش میزانیادگیری یاددهی – و نیز مهارت های ارتباطی دانشجویان مؤثرتر از روش تدریس بازگویی است. به علاوه، فرضیه سوم پژوهش درباره میزان یادگیری یاددهی – دانشجویان تأیید شد، به این صورت که روش تدریس اعضای تیم برای مردان مؤثرتر از زنان بود، لکن این فرضیه در مورد مهارتهای ارتباطی رد گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.