بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق برگرفته از یک تحقیق دانشگاهی بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ است دیگر اهداف این تحقیق عبارتند از بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در افزایش سطح آگاهی مخاطبان از ویژگی های کالا ها و لوازم خانگی تغییر دیدگاه زنان منطقه یک شهر تهران ناشی از افزایش سطح آگاهی از مزایای استفاده از کالاهای مورد تبلیغ و در نهایت ایجاد فرهنگ مصرف گرایی و تصمیم به خرید کالاها و لوازم خانگی توسط زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران روش اجرای این تحقیق پیمایشی و گردآوری اطلاعات با استفاده از ابزار پرسشنامه انجام شده است جامعه آماری حاضر را زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران تشکیل می دهند همچنین حجم نمونه این تحقیق با استفاده از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر براورد شده است نتایج به دست امده از آزمون های آماری خی دو و ضریب هبستگی کندال تائوbحاکی از ارتباطی معنادار و مثبت میان تابلوهای تبلیغات شهری و گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی بود و هر سه فرضیه تحقیق تایید شدند بنابراین با تایید سه فرضیه تحقیق سطح آگاهی و دانش نوع نگرش و تغییر نگرش موجب رفتار جدید سه عامل اثر گذار در خرید کالاها و لوازم خانگی توسط زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران شناخته شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.