بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ

بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ

… دانلود …

بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : نخستين کنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق برگرفته از یک تحقیق دانشگاهی بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ است دیگر اهداف این تحقیق عبارتند از بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در افزایش سطح آگاهی مخاطبان از ویژگی های کالا ها و لوازم خانگی تغییر دیدگاه زنان منطقه یک شهر تهران ناشی از افزایش سطح آگاهی از مزایای استفاده از کالاهای مورد تبلیغ و در نهایت ایجاد فرهنگ مصرف گرایی و تصمیم به خرید کالاها و لوازم خانگی توسط زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران روش اجرای این تحقیق پیمایشی و گردآوری اطلاعات با استفاده از ابزار پرسشنامه انجام شده است جامعه آماری حاضر را زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران تشکیل می دهند همچنین حجم نمونه این تحقیق با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر براورد شده است نتایج به دست امده از آزمون های آماری خی دو و ضریب هبستگی کندال تائوbحاکی از ارتباطی معنادار و مثبت میان تابلوهای تبلیغات شهری و گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی بود و هر سه فرضیه تحقیق تایید شدند بنابراین با تایید سه فرضیه تحقیق سطح آگاهی و دانش نوع نگرش و تغییر نگرش موجب رفتار جدید سه عامل اثر گذار در خرید کالاها و لوازم خانگی توسط زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران شناخته شدند

با سلام،محصول دانلودی بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ آماده ارائه به شما پژوهنده عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ هدایت میشوید
بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ

پژوهشگر گرامی فایل کامل بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل بررسي نقش تابلوهاي تبليغات شهري در گرايش زنان ساکن در منطقه يک شهر تهران به خريد کالاها و لوازم خانگي مورد تبليغ دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.