مقاله ارزیابی وضیعت فضاهای آموزشی مدارس شهر کوچصفهان با تاکیدبربهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی وضیعت فضاهای آموزشی مدارس شهر کوچصفهان با تاکیدبربهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی وضیعت فضاهای آموزشی مدارس شهر کوچصفهان با تاکیدبربهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضیعت فضاهای آموزشی مدارس شهر کوچصفهان با تاکیدبربهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی وضیعت فضاهای آموزشی مدارس شهر کوچصفهان با تاکیدبربهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
آموزش وپرورش زیربنای توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه است بررسی عوامل موثر بر پیشرفت وترقیجوامع پیشرفته نشان می دهد که همه این کشورها، آموزش و پرورش توانمند وکارآمدی داشته اند. همچنین در هر نظامآموزشی، عوامل بسیاری با یکدیگر عمل می کنند تا یادگیری و پیشرفت تحصیلی برای دانش آموزان حاصل گردد هرقسمت از این نظام باید به گونه ای آماده شود که دسترسی به بازده مطلوب و اهداف مورد نظر میسر شود، زیرا اگر جزئی ازنظام از کار باز ایستد، کارایی اجزای دیگرنظام کاهش یافته وصدمه خواهد دید.نقاط ضعف در بخش فرهنگی شاید به ظاهر و در نگاه اول معضل نباشد ولی در بلند مدت اثر سوء خود را در میان جامعهبه جای خواهد گذاشت، از آنجاییکه تعلیم و تربیت انسان ها ازجایگاه والایی برخوردار است هردولت وحکومتی می کوشدکه برای پرورش نسلهای آینده کشور برنامه ریزی دقیق واساسی نماید که همواره تاکید مسؤلان نظام هم بر این بوده استچونانکه به فرموده امام (ره)، تعلیم وتعلم عبادت است.سازندگی هر کشوری بستگی کامل به سطح آموزشی دارد، که در مراکز فوق ارائه می گردد. به منظور بالا بردن سطح و بهویژه کیفیت آموزش وکاربرد آن درجهت پیشرفت در سطوح مختلف پژوهشهایی باید انجام گردد که آموزش را تسریعبخشیده و موانع آموزشی را از راه برداشته و حتی الامکان آن را کم نماید.نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که با توجه به جمعیت سال ۱۳۹۳ شهرکوچصفهان مقدار ۸۳۲۶ مترمربعباکمبودفضاهای آموزشی مواجه هستیم ونیزبرای افق طرح ۲۵ سال آینده شهرمقدار ۲۳۰۶۵ مترمربع بایدفضای آموزشیدرنظرگرفته شود. همچنین بابررسی وضعیت فضاهای سرپوشیده وبازمقاطع تحصیلی شهرکوچصفهان ازپژوهش فوق اینگونه استخراج میشودکه تمام مقاطع تحصیلی ازنظرفضای بازدروضعیت کاملا مطلوب قراردارنداماازنظرفضاهای سرپوشیده(زیربنا)درمقطعدبیرستان نامطلوب وهمچنین درمقطع ابتدایی باکمبود بیشتری مواجه هستیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.