مقاله شناسایی و اولویت بندی مولفه های مزیت رقابتی در صنعت مواد غذایی قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویت بندی مولفه های مزیت رقابتی در صنعت مواد غذایی قزوین دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی مولفه های مزیت رقابتی در صنعت مواد غذایی قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی مولفه های مزیت رقابتی در صنعت مواد غذایی قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی مولفه های مزیت رقابتی در صنعت مواد غذایی قزوین :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
این تحقیق به منظور شناسایی واولویت بندی مزیت های رقابتی درصنایع موادغذایی استان قزوین انجام شد هاست روش تحقیق ازنظر هدف کاربردی و ازنظر ماهیت تحقیق اکتشافی است همچنین ازنظر جمع اوری داده های تحقیق ازنوع پیمایشی است برای شناسایی مولفه های مزیت رقابتی ابتدا با مطالعه ادبیات و مدلهای مختلف درباره مزیت رقابتی مولفه های موثربرمزیت رقابتی درصنعت موادغذایی با نظر خبرگان این صنعت مولفه های عوامل درونی شرایط تقاضا استفاده ازفرصتها مقابله با تهدیدها کاهش هزینه ساختارواستراتژی صنعت صنایع پشتیبانی کننده نقش دولت و وقایع محتمل شناسایی گردید برای بررسی معنی داری مولفه های شناسایی شده ازازمون T استفاده شد سپس برای اولویت بندی مولفه های شناسایی شده ازپرسشنامه مقایسات زوجی استفاده گردیده است جامعه اماری شامل خبرگان صنعت موادغذایی استان قزوین است که ازتعداد ۲۴شرکت موجوددرزمینه موادغذایی درقزوین شناسایی گردیده اند داده های بدست آمده بااستفاده ازتکنیک فرایند تحلیل شبکه بارویکرد فازی FANP موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت نتایج حاصل ازازمون t نشاندادند که همه مولفه ها معنی دارهستند و نتایج حاصل ازرتبه بندی زیرمولفه ها نشان میدهد که کاهش قیمت مواداولیه باوزن برابر ۰۱۸۰ مهمترین مولفه برای کسب مزیت رقابتی است و پس ازآن مولفه های نواوری درتولیدات با وزن ۰۱۵۸ و حمایت و تشویق رقابت ازسوی دولت باوزن ۰۰۸۳ مهمترین معیارهای کسب مزیت رقابتی هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.