مقاله مطالعه میدانی بمنظور بررسی اثرات روانکاری بر کنترل سایش فلنج چرخ های لکوموتیو شش محوره DF8BI


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه میدانی بمنظور بررسی اثرات روانکاری بر کنترل سایش فلنج چرخ های لکوموتیو شش محوره DF8BI دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه میدانی بمنظور بررسی اثرات روانکاری بر کنترل سایش فلنج چرخ های لکوموتیو شش محوره DF8BI  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه میدانی بمنظور بررسی اثرات روانکاری بر کنترل سایش فلنج چرخ های لکوموتیو شش محوره DF8BI،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه میدانی بمنظور بررسی اثرات روانکاری بر کنترل سایش فلنج چرخ های لکوموتیو شش محوره DF8BI :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هندسه چرخ یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در هدایت حرکت ناوگان ریلی و پیشگیری از بروز خطر خروج از خط وسایل نقلیه ریلی است. در صورت بالا بودن میزان سایش چرخ احتمال خروج از خط ماشین ریلی افزایش یافته و ایمنی سیر به خیر می افتد. ضخامت پروفیل یکی از موارد تاثیر گذار بر هندسه چرخ می باشد. به منظور کنترل نرخ سایش چرخ در لکوموتیو معمولا از سیستم روانکاری فلنج استفاده می نمایند که متاسفانه در ناوگان حمل و نقل ریلی ایزان کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در این تحقیق رفتار سایشی چرخ های لکوموتیو ۶ محوره مدل DF8Bi ساخت کشور چین با استفاده از انداره برداری میدانی مورد بررسی قرار گرفته است. در این لکوموتیو محورهای ۱ و ۳ هر بوژی مجهز به سامانه روانکاری فلنج است. هر چند که محور ۲ این بوژی ها فاقد روانکار می باشد. اندازه گیریها نشان میدهد بعد از پیمایش ۹۶۵۰۰ کیلومتر، میزان سایش در محورهای ۱ و ۳ که دارای سیستم روانکاری می باشند ۲۶ میلی متر کمتر از محور ۲ که فاقد روانکار فلنج است، می باشد. در نتیجه استفاده از روانکار باعث سایش کمتر چرخ ، بازدهی بیشتر آن، به تاخیر انداختن زمان تراش چرخ و در نهایت سیر ایمن ماشین ریلی خواهد شد. نتایج این پژوهش می تواند در قالب دستاورهای علمی، در دستورالعمل های نگهداری و تعمیر ناوگان ریلی کشور مورد استفاده قرار گیرد.همچنین راهکارهایی برای افزایش ایمنی سیر و حرکت قطار در ارتاط با پروفیل چرخ ها آن ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.