مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید از خرده فروشان پوشاک خارجی (با در نظر گرفتن تاثیر سن و بازید از کشورهای خارجی)مطالعه ی موردی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید از خرده فروشان پوشاک خارجی (با در نظر گرفتن تاثیر سن و بازید از کشورهای خارجی)مطالعه ی موردی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید از خرده فروشان پوشاک خارجی (با در نظر گرفتن تاثیر سن و بازید از کشورهای خارجی)مطالعه ی موردی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید از خرده فروشان پوشاک خارجی (با در نظر گرفتن تاثیر سن و بازید از کشورهای خارجی)مطالعه ی موردی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید از خرده فروشان پوشاک خارجی (با در نظر گرفتن تاثیر سن و بازید از کشورهای خارجی)مطالعه ی موردی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید از خرده فروشان پوشاک خارجی است. جامعه ی آماری دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۹۱ می باشد. حجم نمونه ۳۸۴ نفر برآورد شد. نتایج نشان داد خریداران نگرش مطلوبی نسبت به خرده فروشان پوشاک خارجی در زمینه ی شیک و مطابق مد بودن، مارک های تجاری و سایز پوشاکی ارائه شده داشتند. پاسخگویان نسبت به شیوه های پرداخت مبلغ، دسترسی آسان و قیمت پوشاک ارائه شده نگرش مناسبی نداشتند. بین سن و نگرش افراد به خرید از این خرده فروشان همبستگی معناداری مشاهده نشد. سفر به کشورهای خارجی نیز برنگرش افراد موثر بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.