مقاله بررسی و توصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاونی اعتبار ثامن الائمه (ع)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و توصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاونی اعتبار ثامن الائمه (ع) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و توصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاونی اعتبار ثامن الائمه (ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و توصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاونی اعتبار ثامن الائمه (ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و توصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاونی اعتبار ثامن الائمه (ع) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
پژوهش حاضربه منظور بررسی وتوصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاون اعتبارثامن الائمه ع استان کرمان انجام گرفته است تحقیق حاضرتوصیفی ازنوع همبستگی می باشد و ازنظر هدف جز تحقیقات کاربردی است که با استفاده از روش تحقیقات میدانی به جمع آ وری داده ها پرداخته است جامعه آماری دراین تحقیق شامل کلیه کارکنان تعاونی اعتبار ثامن الائمه ع در۱۳شعبه دراستان کرمان می باشد که تعداد کل کارکنان ۸۷ نفر است وکل افراد به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند برای توصیف اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری ازپرسشنامه حاوی ۲۹سوالدرمقیاس ۵-گزینه ای لیکرت استفاده شده است یافته های حاصل ازاین تحقیق نشان داد که اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری درتعاونی اعتبار ثامن الائمه ع درسطح بالایی قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.