مقاله شناسایی عوامل بازدارنده ارزشیابی موثر کارکنان: مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی زرقان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل بازدارنده ارزشیابی موثر کارکنان: مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی زرقان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل بازدارنده ارزشیابی موثر کارکنان: مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی زرقان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل بازدارنده ارزشیابی موثر کارکنان: مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی زرقان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل بازدارنده ارزشیابی موثر کارکنان: مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی زرقان :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

شناسایی عوامل بازدارنده ارزشیابی موثر کارکنان با تاکید بر شناخت زمینه های ارزشی ودخالت تاریخ در آن جهت شناسایی ثبات و مشروعیت نظام فرهنگی، علاقه حاکمیت ها و اندیشمندان را به خود جلب نموده است. امروزه نگرش های افراد جامعه پیرامون مسایل ارزشیابی با هم متفاوت است. هدف اصلی مقاله، شناسایی عوامل باز دارنده ارزشیابی موثر کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرقان است. این پژوهش با استفاده از روش پیمایشی و از طریق ابزار مصاحبه و پرسشنامه ساختاریافته انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش ۳۴ نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرقان می باشند. برای ارزیابی روایی ابزار پژوهش از تکنیک تحلیل عاملی و برای بررسی رابطه بین متغیرها از ضرایب همبستگی، آزمون فیشر و مقایسه میانگین ها استفاده شده است.نتایج حاصل از پژوهش ارتباط معناداری را بین ابعاد گوناگون عوامل اثرگذار بر ارزشیابی و درجه ارزشیابی کارکنان از کار نشان می دهد. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن است که بین تمامی ابعاد مختلف اثرگذار بر ارزشیابی و درجه ارزشیابی افراد ارتباط معناداری وجود دارد. داده های جدول نشان می دهد که میانگین نمره عوامل اثرگذار بر ارزشیابی کارکنان در بعد روابط به جای ضوابط برابر ۱۷/۷۷ دربعد ضعف در شناخت ضوابط ارزشیابی برابر ۲۶/۱۱۰ دربعد سیستم ضعیف آموزش ارزشیابی برابر ۱۵/۸۱ ودر بعد رواج سیستم ارزشیابی صوری برابر ۲۱/۴۰ می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.