مقاله اصلاح ساختار درایو شامل شاخ ه مقاومتی بدون تلفات به منظور بازگشت توان حالت باززایی در ترمز الکتریکی قطارهای برقی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اصلاح ساختار درایو شامل شاخ ه مقاومتی بدون تلفات به منظور بازگشت توان حالت باززایی در ترمز الکتریکی قطارهای برقی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصلاح ساختار درایو شامل شاخ ه مقاومتی بدون تلفات به منظور بازگشت توان حالت باززایی در ترمز الکتریکی قطارهای برقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصلاح ساختار درایو شامل شاخ ه مقاومتی بدون تلفات به منظور بازگشت توان حالت باززایی در ترمز الکتریکی قطارهای برقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اصلاح ساختار درایو شامل شاخ ه مقاومتی بدون تلفات به منظور بازگشت توان حالت باززایی در ترمز الکتریکی قطارهای برقی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
بازگشت توان حالت ترمزی به شبکه انتقال قدرت هم به دلیل کاهش استهلاک چرخ و کفشکهای ترمز قطار و هم به دلیل بهینهسازی مصرفی انرژی، طی دهههای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. برای این منظور تمهیدات متعددی باید فراهم شود که یکی از مهمترین آن امکان بازگشت توان از شبکه DC قطارها به شبکه سه فاز است. درایوهای مختلفی این امکان را فراهم آورده و باعث میشوند که انرژی ترمزی به شبکه سه فاز منتقل شود. یکی از این درایوها که از مزیتهای قابل توجهی نسبت به دیگر درایوها برخوردار است، درایو با شاخه مقاومتی بدون تلفاتاست. در این مقاله با بررسی این درایو، ساختاری اصلاحی برای بهبود عملکرد این درایو در شرایط ترمز باززایی و بازگشت توان ارائه شده است و با بهرهگیری از شبیه سازی دیجیتال نشان داده شده است که عملکرد این مدار بهبود یافته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.