بررسی عوامل موثر در اثربخشی استراتژی بخش بندی بازار صادراتی و میزان اثر آن بر عملکرد صادراتی (شرکت های صادراتی استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در اثربخشی استراتژی بخش بندی بازار صادراتی و میزان اثر آن بر عملکرد صادراتی (شرکت های صادراتی استان کرمانشاه) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در اثربخشی استراتژی بخش بندی بازار صادراتی و میزان اثر آن بر عملکرد صادراتی (شرکت های صادراتی استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در اثربخشی استراتژی بخش بندی بازار صادراتی و میزان اثر آن بر عملکرد صادراتی (شرکت های صادراتی استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در اثربخشی استراتژی بخش بندی بازار صادراتی و میزان اثر آن بر عملکرد صادراتی (شرکت های صادراتی استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

بخش بندی بازار صادراتی یا فرآیند شناسایی بخش های خاصی (یا گروهی از کشورها یا گروهی از افراد) از مشتریان بالقوه با صفات همسان که انتظار می رود رفتارهای خرید مشابهی داشته باشند، به عنوان یکی از عناصر با اهمیت استراتژی بازاریابی و عامل مهمی برای موفقیت شرکت، قلمداد می شود. بخش بندی بازار به طور خیلی ویژه و خیلی تخصصی در بازارهای صادراتی از اهمیت زیادی برخوردار است. به خاطر اینکه در بازار بین المللی در مقایسه با بازار داخلی شرکت ها با تنوع نیازها و خواسته های بیشتری مواجه است. از ان رو بخش بندی بازار به معنی مدیریت این تنوع ها و اختلافات بین این بازارها مساله ای است که شرکت ها برای بهبود عملکرد خود باید به آن اهمیت داده و از آن استفاده کنند. هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر در اثربخشی استراتژی بخش بندی بازار صادراتی و میزان اثر آن بر عملکرد صادراتی می باشد. تعداد فرضیات مورد آزمون در این پژوهش ۷ فرضیه می باشد. روش این پژوهش از نظر بررسی متغیرها از نوع توصیفی – پیمایشی و از نظر نوع هدف، کاربردی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شرکت های صادراتی استان کرمانشاه می باشند. روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی طبقه ای می باشد که تعداد ۲۶۲ نفر به عنوان نمونه برای جمع آوری داده ها انتخاب شدند. برای تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیات از روش تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از نرم افزار معادلات ساختاری AMOS نسخه ی ۲۲ استفاده شده است. با توجه به نتایج پژوهش عوامل سازمانی و عوامل محیطی بر تعهد بر بخش بندی صادرات در شرکت های صادراتی تاثیر مثبت و معناداری داشته است. تعهد به بخش بندی صادرات نیز بر تعیین نوع استراتژی بخش بندی صادرات تاثیر مثبت و معنادار داشته است. همچنین با توجه به نتایج معادلات ساختاری استراتژی بخش بندی بر مدیریت مبتنی بر هدف و مدیریت مبتنی بر هدف نیز بر سطح رضایتمندی مشتری تاثیر مثبت و معناداری داشته است. ولی در این بین تاثیر مدیریت مبتنی بر هدف بر عملکرد صادراتی تاثیر معناداری نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.