ارزیابی تاثیر شدت تبلغیات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و مواد غذایی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی تاثیر شدت تبلغیات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و مواد غذایی ایران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی تاثیر شدت تبلغیات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و مواد غذایی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر شدت تبلغیات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و مواد غذایی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی تاثیر شدت تبلغیات بر عملکرد شرکت در صنعت خودروسازی و مواد غذایی ایران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه بازرگانی
تعداد صفحات :۳۴
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: شدت تبلیغات، بازده تبلیغات، عملکرد شرکت، پانل دیتا
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.