مقاله نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی شهرستان ورامین در زمینه کارآفرینی به‌منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی روستایی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی شهرستان ورامین در زمینه کارآفرینی به‌منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی روستایی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی شهرستان ورامین در زمینه کارآفرینی به‌منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی روستایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی شهرستان ورامین در زمینه کارآفرینی به‌منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی روستایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی شهرستان ورامین در زمینه کارآفرینی به‌منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی روستایی :

تعداد صفحات :۳۶

تجربیات توسعه روستایی در کشورها نشان می‌دهند که توسعه ‌روستایی فقط با تزریق سرمایه و فناوری محقق نمی‌شود و عوامل بسیاری در این زمینه مؤثرند. یکی از عواملی که امروزه به‌عنوان راهکار اساسی در توسعه ‌روستایی شناخته می‌شود، توجه به آموزش‌های کارآفرینی به جوانان روستایی است. هدف پژوهش حاضر، نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی در زمینه کارآفرینی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی روستایی بود. در تحقیق حاضر از روش کمّی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق، جوانان روستایی شهرستان ورامین بودند که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده ۳۸۰ نفر انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه‌ای بود که براساس مطالعات نظری و مصاحبه با کارآفرینان نوپا تدوین شد و روایی آن از طریق روایی صوری و محتوایی محاسبه شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شد و نشان داد که شاخص‌های تحقیق پایایی نسبتاً مناسبی دارند. داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار SPSS18 تحلیل شدند. نتایج نشان دادند که در بعد دانشی نیازهای بازاریابی و روش‌های تأمین مالی؛ در بعد مهارتی، فعالیت با منابع محدود و توانایی ارائه مطلب و در بعد نگرشی؛ خودآگاهی و پشتکار اولویت‌های نخست را به خود اختصاص دادند. طبق نتایج به‌دست‌آمده، جوانان در هر سه بعد نیازمند آموزش هستند و سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان آموزشی باید به آن توجه کافی داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.