مقاله مقایسه وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش با هدف بررسی و مقایسه وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی دولتی و خصوصی شهر تهران با روش توصیفی و از نوع پیمایشی و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعه آماری، مشتریان مجموعههای ورزشی شهر تهران با حداقل شش ماه سابقه فعالیت ورزشی بودند که براساس نمونهگیری خوشهای از بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران، ۴ منطقه بهصورت تصادفی انتخاب شدند و بعد از شناسایی مجموعههای ورزشی دولتی و خصوصی مناطق منتخب، ۱۰ باشگاه دولتی و ۱۰ باشگاه خصوصی انتخاب و از هر باشگاه ۲۰ نفر بهصورت تصادفی انتخاب شدند. از ۴۰۰ پرسشنامه توزیعی، بعد از جدا کردن پرسشنامههای مخدوش، ۳۸۶ پرسشنامه قابل استفاده بود. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه محققساخته با اعتبار ۸۸/۰ استفاده شد. اطلاعات با استفاده از آزمون مستقل و تحلیل عاملی تجزیهوتحلیل شد. نتایج نشان داد از دیدگاه مشتریان، بین دقت در انتخاب برند، هزینه تغییر، رضایتمندی و وفاداری تفاوت معناداری وجود ندارد (۰۵/۰ P>)، ولی تفاوت بین کیفیت خدمات در باشگاههای ورزشی دولتی و خصوصی معنادار بود (05/0 P<). باتوجه به نتایج پژوهش میتوان گفت از دید مشتریان ارائه کیفیت خدمات مطلوب بهعنوان یکی از مؤلفههای وفاداری، اهمیت بیشتری نسبت به دیگر مؤلفهها دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.