هویت فمینیستی برنامه درسی بر اساس نظریه گرامت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هویت فمینیستی برنامه درسی بر اساس نظریه گرامت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هویت فمینیستی برنامه درسی بر اساس نظریه گرامت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هویت فمینیستی برنامه درسی بر اساس نظریه گرامت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هویت فمینیستی برنامه درسی بر اساس نظریه گرامت :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: هدف این پژوهش بررسی نقش هویت فمینیستی در برنامه درسی بر اساس نظریه گرامت می باشد. این پژوهش در صددپاسخ گویی به این سوال است هویت فمینیستی چه تاثیری بر برنامه درسی دارد اندیشه گرامت در برنامه درسی چیست هویت فمینیستی از دیدگاه گرامت چگونه است در واقع بازخورد و پیامد هویت فمینیستی در برنامه درسی چیست این جنبش که عملا در طی دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ آغاز شد. مجموعه تلاش های انجام شده در گذشته به شیوه ستم های انجام شده بر زنان را به عنوان نقطه آغاز حرکت برای تجزیه و تحلیل و تغییر شرایط اجتماعی حاکم مدنظر قرار داد، شرایطی که در این دو دهه در معرض نقد و انتقادات شدید قرار گرفت. روش: روش این پژوهش از نوع توصیفی- کمی است.نتیجه گیری: به اعتقاد گرومت نگاه تعلیم و تربیت، نگاهی یک سویه و غیر مستقیم است این نگاه نیاز به دیدن دیگران و دیده شدن دارد.برنامه درسی خود آرشیو نگاه و مجموعه ای مرتب برای عرضه و بازنمود علایم و نشانه ها از تجربیات مشترک است با این دیدگاهمعلم به برنامه درسی به عنوان نشانه و علامت زندگی واکنش نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.