بررسی اثر پذیری نگرش دانشجویان نسبت به درس زبان انگلیسی عمومی پس از اجرای طرح تعالی درکلاس


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر پذیری نگرش دانشجویان نسبت به درس زبان انگلیسی عمومی پس از اجرای طرح تعالی درکلاس دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر پذیری نگرش دانشجویان نسبت به درس زبان انگلیسی عمومی پس از اجرای طرح تعالی درکلاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر پذیری نگرش دانشجویان نسبت به درس زبان انگلیسی عمومی پس از اجرای طرح تعالی درکلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر پذیری نگرش دانشجویان نسبت به درس زبان انگلیسی عمومی پس از اجرای طرح تعالی درکلاس :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی اثر پذیری نگرش دانشجویان نسبت به درس زبان انگلیسی عمومی پس ازاجرای طرح تعالی درگروه آزمایش می باشد. طرح تعالی که توسط نویسنده طراحی و نام گزاری شده استطرحی برای ایجاد نظم در کلاس های زبان انگلیسی عمومی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر تمامیدانشجویان درس زبان انگلیسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم بود. نحوه انتخاب دانشجویان بهصورت هدفمند بود. در این پژوهش ۲۷۰ دانشجو شرکت داشتند که در دو گروه آزمایش (۱۳۰ نفر) و کنترل(۱۴۰ نفر) قرار گرفتند.از دو ابزار طرح تعالی که توسط محقق تهیه شده است وپرسشنامه انگیزه / دیدگاه گاردنراستفاده شد. نتایج تحلیل آنکوا نشان داد که مولفه های علاقه، نگرش، دارای تفاوت معناداری در سطح۰/۰۰۱ بین دو گروه آزمایش و کنترل بوده اند و مولفه ارزیابی معلم و تمایل به یادگیری دارای تفاوتمعناداری به ترتیب در سطح ۰/۰۵ و ۰/۰۱ بین دو گروه آزمایش و کنترل بوده اند. نتیجه آزمون کوواریانس نشان دهنده تفاوت نگرش کلی بین دو گروه آزمایش و کنترل در سطح ۰/۰۰۱ معنادار بوده است. مقایسه اندازه اثر (مجذور ایتا) نشان می دهد که بالاترین تاثیر بر مولفه علاقه به یادگیری بوده است. لذا در مجموع می توان نتیجه گرفت که اجرای طرح تعالی باعث افزایش انگیزه یادگیری زبان انگلیسی و تمام ابعاد آن در دانشجویان گردیده است. بیشترین افزایش نیز مربوط به مولفه علاقه به یادگیری دانشجویان بوده است. همچنین درجه سختی یادگیری زبان انگلیسی با اجرای طرح تعالی کاهش پیدا کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.