بررسی نقش خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول موبایل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول موبایل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول موبایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول موبایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول موبایل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دنیای کسب و کار امروز دانش، مهارت و منابع درونی سازمان نقش برجسته ای را در موفقیت های آتی یک سازمان ایفا می نمایند که این منابع همانند یک سرمایه بوده که می توان تاثیر آن را بر روی عملکرد و بهره وری سازمان مشاهده نمود. علاوه بر این قابلیت های یک بنگاه که رویکردی بازار محور دارد و در زمینه یافتن بازارها و مشتریان جدید برای محصولات خود است؛ مبتنی بر خلاقیت و نوآوری بنگاه و به ویژه منابع انسانی آن می باشد. هدف از پژوهش پیش رو بررسی نقش خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول موبایل می باشد. این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی و روش انجام آن پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش را مدیران و کارکنان نمایندیگی های فروش موبایل در سطح شهر یزد تشکیل میدهند که با استفاده از فرمول کوکران و نیز جدول مورگان حجم نمونه آماری محاسبه شده ۸۰ نفر میباشد. جهت گردآوری دادهها؛ از پرسشنامه استاندارد با میزان روایی و پایایی بالا استفاده شده و روش نمونه گیری در این پژوهش به صورت تصادفی ساده می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات، به روش تحلیل عاملی تاییدی، تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزارهای SPSS20 و PLS Smart2 می باشد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که خلاقیت و نوآوری سرمایه انسانی بر قابلیت بازاریابی محصول تاثیر مثبت و معناداری داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.