اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های تکانشوری دختران نوجوان مبتلا به اختلال نامنظم اخلال گرانه شهرستان کازرون


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های تکانشوری دختران نوجوان مبتلا به اختلال نامنظم اخلال گرانه شهرستان کازرون دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های تکانشوری دختران نوجوان مبتلا به اختلال نامنظم اخلال گرانه شهرستان کازرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های تکانشوری دختران نوجوان مبتلا به اختلال نامنظم اخلال گرانه شهرستان کازرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های تکانشوری دختران نوجوان مبتلا به اختلال نامنظم اخلال گرانه شهرستان کازرون :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های تکانشوری در دختران نوجوان مبتلا بهاختلال نامنظم اخلال گرانه شهرستان کازرون بود. روش تحقیق نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروهکنترل استفاده شد. جامعه ی پژوهش شامل تمامی نوجوانان دختر ۱۲-۱۶ ساله مبتلا به اختلال نامنظم اخلال گرانه شهرکازرون بود. نمونه ی پژوهش از میان بیماران مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهرستان کازرون با روش نمونه گیریدردسترس انتخاب، بر اساس سن و تحصیلات همتاسازی، و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه قرار گرفتند (۲۰ نفرگروه آزمایش و ۲۰ نفر گروه گواه). برای گردآوری اطلاعات در مراحل پیش آزمون و پسآزمون از مقیاس تکانشوری بارت(۱۹۹۴) استفاده شد. برای آموزش گروه آموزش از پروتکل درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش استفاده گردید. داده های گردآوری شده با روش تحلیل کواریانس چندمتغیره مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس یافته ها، آموزش پذیرش و تعهد برکاهش مولفه های تکانشوری (شناختی، حرکتی و بی برنامگی) اثربخش بود (P0/001) براساس نتایج پژوهش حاضر می توان نتیجه گرفت که، با آموزش پذیرش و تعهد به دختران مبتلا به اختلال نامنظم خلقی اخلالگرانه میتوان با اثرگذاری بر تکانشوری، از خشم و پرخاشگری های آنان را کاهش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.