بررسی مشروعیت هییت استانداردهای آموزش حسابداری بین المللی و بررسی پذیرش یا عدم پذیرش آن به عنوان استاندارد گذار در آموزش حسابداری حرفه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مشروعیت هییت استانداردهای آموزش حسابداری بین المللی و بررسی پذیرش یا عدم پذیرش آن به عنوان استاندارد گذار در آموزش حسابداری حرفه ای دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مشروعیت هییت استانداردهای آموزش حسابداری بین المللی و بررسی پذیرش یا عدم پذیرش آن به عنوان استاندارد گذار در آموزش حسابداری حرفه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مشروعیت هییت استانداردهای آموزش حسابداری بین المللی و بررسی پذیرش یا عدم پذیرش آن به عنوان استاندارد گذار در آموزش حسابداری حرفه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مشروعیت هییت استانداردهای آموزش حسابداری بین المللی و بررسی پذیرش یا عدم پذیرش آن به عنوان استاندارد گذار در آموزش حسابداری حرفه ای :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

رشد تجارت بینالمللی و جریانهای سرمایه و پیوستگی اقتصادی فزاینده طی دو دهه گذشته، منجر به تمایل به هماهنگسازی استانداردهای حسابداری در میان کشورها شده است. در نتیجه، تعداد زیادی از کشورها استفاده از استانداردهای بینالمللی حسابداری را پذیرفتهاند. استانداردهای مذکور با افزایش قابلیت مقایسه و کیفیت اطلاعات مالیموجب شفافیت اطلاعاتی میشود که از یک طرف به سرمایهگذاران و سایر ذینفعان در اتخاذ تصمیمات اقتصادی آگاهانه ترکمک میکند و از طرف دیگر با کاهش شکاف اطلاعاتی بین دارندگان اطلاعات و سرمایهگذاران، موجب تقویتپاسخگویی میشود. ضمن اینکه با آشنایی سرمایهگذاران با فرصتها و تهدیدهای سرمایهگذاری در سطح جهان، امکان تخصیص بهینه سرمایه و افزایش کارآیی اقتصاد فراهم میشود . هییت استانداردهای بینالمللی آموزش حسابداری (IAESB (که پیش از این کمیته آموزش (EC (نامیده میشد، یکی از کمیتههای وابسته به فدراسیونبینالمللی حسابداران(IFAC (است که رهنمودهای لازم برای بهبود استانداردهای آموزش حسابداری در سراسر جهان را تهیه می . کند این تحقیق مشروعیت سازمانی هییت استانداردهای بینالمللی آموزش حسابداری (IAESB (مورد بررسیقرار میدهد و اینکه آیا IAESB برای آموزش حسابداری حرفهای به عنوان استانداردگذار مناسب در سراسر جهان پذیرفته یا مشاهده میشود یا نه. حوزه مشروعیت در IAESB که به منظور تحت تاثیر قرار دادن روش آموزش کار می- کند تعریف و از مجرای هر دو سنتهای استراتژیک و نهادی مشروعیت سازمانی تحقیق خود را تدوین گردید. در اینمفهوم، میزان افشاگری ۲۱ سازمان حسابداری حرفهای از رعایت یا پیروی بیانیههای رسمی IAESB که در حوزههای قضایی مختلف در سراسر جهان فعال بودند، مطالعه شد. نتایج نشان داد که رعایت فاش شده همیشه مطابقت عمل را بیننسازما های حرفهای که خود را ملزم به تبعیت از استانداردهای بین المللی آموزش (IES (می ،دانند نشان نمیدهد. دلایل این مصونیت متنوع در برابر روش عمل IES و تاثیری که بر دستیابی به اهداف خود اظهار از استانداردهای قابل قبول وقابل اجرای در حال توسعه و تاثیرگذار در سطح جهانی بر آموزش حسابداری حرفهای میگذارد را مورد بحث قرار گرفت. این پژوهش باید برای کارشناسان آموزش حسابداری حرفهای و IAESB در تعقیب اهداف خود مفید واقع گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.