تجزیه و تحلیل تبلیغات اینترنتی بر تقاضای مواد غذایی در استان گیلان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل تبلیغات اینترنتی بر تقاضای مواد غذایی در استان گیلان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل تبلیغات اینترنتی بر تقاضای مواد غذایی در استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل تبلیغات اینترنتی بر تقاضای مواد غذایی در استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل تبلیغات اینترنتی بر تقاضای مواد غذایی در استان گیلان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

از ابزارهای عمده بازاریابی تبلیغات می باشد که امروزه با توجه به افزایش تنوع محصولات و گسترش بازار مصرف داخلی و خارجی، استفاده از این ابزار مهم بازاریابی گسترش چشم گیری داشته است. هدف اصلی این پژوهش تحقیق تحلیل اثرات تبلیغات تجاری را بر ذهنیت و رفتار خرید مصرف کنندگان مواد غذایی در استان گیلان است. جهت انجام این تحقیق علاوه بر مطالعات کتابخانه ای، از پرسشنامه ۲۸ سوالی استفاده گردیده که ۴۱۰ نفر به آن پاسخ داده اند. آمار توصیفی و استنباطی داده های بدست آمده از پرسشنامه بوسیله بسته نرم افزاریSPSS استخراج گردید. پس از رسیدن به خروجی این نرم افزار نتایج تحقیق به کمک آزمون های آماری مناسب ارایه گردید و پیشنهاداتی ارایه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.