اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر اصفهان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره اول متوسطهشهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ صورت پذیرفت. در این پژوهش جامعه آماری را کلیه دانش آموزان پسر مشغول به تحصیل در دوره اول متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ تشکیل می دادند. روش پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه گواه بود. بدین منظور تعداد ۳۰ دانش آموز پسر متوسطه اول با روش نمونه گیری تصادفی خوشهای انتخاب و به صورت گمارش تصادفی در دو گروه آزمایش و گروه گواه جایگزین شدند. گروه آزمایش مداخله درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد (طی ۸ جلسه یک و نیم ساعته) را به مدت ۲ ماه دریافت نمودند، در حالیکه گروه گواه این مداخله را دریافتنکرد. سپس افراد هر دو گروه تحت پس آزمون قرار گرفتند. ابزار مورد استفاده شامل پرسشنامه پرسشنامه تاب آوری (کانر ودیویدسون، ۲۰۰۳) بود. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و استخراج داده های خام، تجزیه و تحلیل داده های حاصل از این پژوهشتوسط نرم افزار (SPSS) ویرایش ۲۴ با استفاده از روش های آمار توصیفی و تحلیل کواریانس صورت گرفت. نتایج تحلیل داده ها نشان داد که آم آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه تاثیر معنادار داشتهاست (p<0/001). بر اساس یافته های حاصل از این پژوهش پیشنهاد می شود که از آموزش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد جهت افزایش تاب آوری دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.