بررسی میزان دسترسی دانش آموزان و معلمان و بهره گیری آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس امارات


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان دسترسی دانش آموزان و معلمان و بهره گیری آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس امارات دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان دسترسی دانش آموزان و معلمان و بهره گیری آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس امارات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان دسترسی دانش آموزان و معلمان و بهره گیری آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس امارات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان دسترسی دانش آموزان و معلمان و بهره گیری آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس امارات :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی این موضوع بود که چگونه آموزش و پرورش امارات عربی متحده توانسته است با ایجاد دسترسی و استفاده از فناوری اطلاعات کیفیت آموزشی خود را ارتقا بخشد. در تمامی جهان چالشهای مشترکی نظیر بودجه ،نرم افزار و سخت افزار و آموزش معلمان پیش روی کشورها برای استفاده روزآمد از فناوری اطلاعات در کلاسهای درس است. اما دولت امارات با فراهم کردن منابع مالی گسترده بدنبال ارتقای استانداردهای آموزشی خود و قرار گرفتن در ردیف ۲۰ کشور نخست جهان است. در همین راستا امارات عربی متحده بدنبال بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی سطوح آموزش و ایجاد محیط افزایش دسترسی و فرصت های یادگیری برای دانش آموزان است. تحقیق حاضر بدنبال این پرسش است که چگونه آموزش در مدارس امارات با استفاده از فناوری اطلاعات در هر دو گروه معلمان و دانش آموزان متوسطه پایه های هفتم تا دوازدهم ارتقا یافته است و می یابد. روش تحقیق کمی و کیفی بوده است .ابتدا تحقیق اولیه در مورد نحوه استفاده کشورهای جهان از تکنولوژی آموزشی و فناوری اطلاعات در آموزش انجام شده است و کنفرانس بین المللی مرتبط با این موضوع برای مشاهده برنامه های سایر کشورها مدنظر قرار گرفته است. سپس پرسشنامه محقق ساخته بین ۵۰۸ نفر از دانش آموزان و معلمان دبی توزیع و تجزیه و تحلیل شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که معلمان و دانش آموزان اعتقاد دارند با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباط آموزش به نحو موثری بهبود یافته است. معلمان و دانش آموزان به کسب مهارتهای بیشتری برای قبول و بکارگیری فناوری های نوین آموزشی کسب ارزش از آن نیازمندند. معلمان نیاز به آموزش های حرفه ای بیشتر و دانش آموزان نیاز به دسترسی به تکنولوژی های متفاوت در مدرسه دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.