بررسی تاثیر علاقه برای هر فعالیتی در منظر اجتماعی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر علاقه برای هر فعالیتی در منظر اجتماعی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر علاقه برای هر فعالیتی در منظر اجتماعی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر علاقه برای هر فعالیتی در منظر اجتماعی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر علاقه برای هر فعالیتی در منظر اجتماعی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی تاثیر علاقه برای هر فعالیتی در منظر اجتماعی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی می باشد که از نظر هدف از نوع کاربردی است و بر اساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی پیمایشی می باشد و از نظر زمان نیز از نوع مقطعی است، جامعه آماری در پژوهش حاضر کلیه مشتریان شرکت ال جی در شهر تهران می باشند، و به بوسیله جدول مورگان، تعداد ۳۸۴ نفر به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد و پرسشنامه میان آن ها توزیع گردید. برای بررسی بین متغیرهای فرضیه، اطلاعات مربوط ابتداء محاسبات اولیه در صفحه گسترده نرم افزار Excel و سپس به منظور انجام تجزیه و تحلیل های نهایی از نرم افزار Spss 20 استفاده شد و نتایج نشان داد علاقه برای هر فعالیتی بر احساسات هیجانی و احساسات هیجانی در استفاده از رسانه های اجتماعی و علاقه برای هر فعالیتی در استفاده از رسانه های اجتماعی تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.